2010. március 1., hétfő

Elkezdődött 2010...

Az elmúlt hetek hirtelen hallgatására az élet kényszerített. Éppen itt az ideje, hogy behozzam lemaradásaimat.
Az új esztendő mindig párban jár az újévi fogadalmakkal. Úgy döntöttem, hogy egy picit más formát adok az oldalnak. Nem radikális változtatásokra gondoltam, csak kevesebb "szöveg"-re és több fotóra.
Az ünnepi időszak és az azt követő napok terméseire nem annyira a változatosság, mint inkább a mennyiség a jellemző.
Úgy alakult, hogy karácsonyi ajándéknak egy csomó kulcstartót készítettem és annyira belejöttem, hogy a végén az ismerőseimet is megajándékoztam. Imádtam fűzni, szerelékezni őket és aki szokott hirtelen nagyobb mennyiséget csinálni valamiből, az tudja, hogy milyen csuda érzés egyben látni a sok elkészült csecsebecsét.
Megmutatom őket :)


















...és együtt mindegyik




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése