2010. április 9., péntek

Így jártam...


Úgy gondoltam, hogy kipróbálom az ásvány befoglalását, amely azért is volt kihívás számomra, mert - valójában - még soha nem készítettem. Különösen nem szabálytalan alakú ásvány köré, ahol ugyebár számolgatni, próbálgatni kell a kezdő szemek számát.

A nehezén túl is jutottam, már a "ruhája" is éppen jó volt rá, amikor elfogyott a cérnám és kénytelen voltam hozzá csomózni a szálhoz. Arra nem gondoltam, hogy az apró gyöngyön nehezen húzódik át a csomó, én pedig annyira, de annyira akartam azt a befoglalást, hogy el is törtem a gyöngyöket... :(

Most haragszom (magamra) és félretettem az ásványt. Majd később előveszem. Hát, így jártam...

3 megjegyzés:

  1. Óóóóóóóóóó! Te szegény! Utálatosak tudnak lenni azok a fránya csomók! DE na add fel, nagyon ígéretesen indul!

    VálaszTörlés
  2. Hányszor jártam már így ..... a gyöngyök nem mindig akarják, amit mi akarunk, de a végén úgyis miénk a győzelem :-)

    VálaszTörlés
  3. Mindig van tanulnivaló, az egyszer biztos! :o)

    VálaszTörlés